Warunki współpracy:

§ 1 ZAMÓWIENIA
1.1 Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej (fax lub e-mail). Na zamówieniu powinien być podany numer NIP, dokładny adres, numery telefonów i faksu, nazwiska osób zajmujących się zleceniem ze strony ZAMAWIAJĄCEGO oraz pieczęć firmową i czytelny podpis osoby zamawiającej (w przypadku zamówień faksem).

1.2 Składając zamówienie w CENTROGAL po raz pierwszy, ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest przesłać aktualny wyciąg z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego lub Wpis do Rejestru Działalności Gospodarczej oraz dokument potwierdzający nadanie numeru NIP.

1.3 Jeżeli ZAMAWIAJĄCY zalega z płatnościami CENTROGAL rezerwuje sobie prawo do nie przyjęcia kolejnego zamówienia przed uiszczeniem zaległych należności lub wykonania zamówienia płatnego gotówką.

1.4 Sprzedajemy Towar wyłącznie w ilościach hurtowych. Firma nie prowadzi
sprzedaży detalicznej.

§ 2 PŁATNOŚCI
2.1 CENTROGAL stosuje dla większości ZAMAWIAJĄCYCH 14 - sto dniowe terminy płatności, liczone od daty wystawienia faktury. O ile nie ustalono inaczej, faktury do wartości 200.00 netto płatne są gotówką przy odbiorze towaru.

2.2 Nowi klienci, o ile nie ustalono inaczej, zobowiązani są do płatności gotówkowej za pierwsze zamówienia aż do uzyskania zdolności kredytowej (o uzyskaniu zdolnosći kredytowej decyduje CENTROGAL na podstawie historii zamówień) lub wpłaty zaliczki w wysokości 20% wartości zamówienia netto.

§ 3 TRANSPORT
3.1 ZAMAWIAJĄCY może odebrać towar własnym transportem. Na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO towar może być wysłany za pośrednictwem poczty lub firm spedycyjnych. Koszty dostawy przesyłki pocztowej w zależności od wartości przesyłki pokrywa CENTROGAL (wartość przesyłki powyżej 600.00) lub ZAMAWIAJĄCY (wartość przesyłki poniżej 400,00). CENTROGAL ma podpisaną umowę na usługi kurierskie z firmą spedycyjną SIÓDEMKA, UPS oraz GLS.
Koszt wysłania towaru wacha się od. 13.00 do 17.00 zł. za przesyłki bez usługi pobrania.

§ 4 REKLAMACJE
4.1 Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Reklamacje przyjmowane są do 7 dni od daty otrzymania towaru przez ZAMAWIAJĄCEGO. Wartość zwróconego towaru zostanie odliczona od wartości kolejnego zamówienia lub zwrócona przelewem, w zależności od ustaleń stron.

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Powyższa oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Firma CENTROGAL zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT 22%.
Nasza oferta nie stanowi zamkniętej listy propozycji. Jesteśmy w stanie zrealizować wszystkie zamówienia dotyczące branży  pasmanteryjnej i dodatków krawieckich.